Sayfalar

1 Ocak 2015 Perşembe

2014 Favorilerim

          2015 yılının ilk yazısı tabii ki 2014 favorilerim olacaktı :)



          Bu yılın favori fondoteni MAC Face & Body oldu. Çok doğal ışıltılı bir bitiş var. Yaz kış kullanımı çok güzel bir fondoten.

         Kapatıcı favorim gene MAC den. MAC Pro Longwear kapatıcı. Biraz kurutma yapsada kapatıcılığı muhteşem. Yapısı bayağı yoğun. Benim göz altı morluklarımda çok işe yaradı. 

         Hazır başlamışken Mac den devam edelim. Yakın zamanda tanışıp, favorim olan MAC Fix Plus. Ben ürünü makyaj sonrası pul pul görünümü geçirmek için kullanıyorum.

        Bronzer olarak Bahama Mama. Son zamanlarda kontür yapmaya takmış durumdayım. Bahama Mama'ya bayılıyorum. Dibini gördüm zaten. İçinde kızıllık olmayan, ışıltılı olmayan çok güzel bir bronzer.

       Rimelim bayılarak kullandığım Lancome Doll Eyes oldu. Hayatımın rimeli oldu. Çok güzel bir dolgunluk veriyor.

      Allık olarak Clinique Precious Posy favorim. Günlük kullanım için çok güzel oluyor. 

     Bir de fırça favorim var ki her gün kullanıyorum. The Balm'ın bir tarafı karıştırma diğer tarafı yayvan bir kalem uçlu fırçaya benzeyen fırçası.

    Yazıyı yazarken farkettim. Favorim olan bu ürünlerden blogda hiç bahsetmemişim. Demek ki yılın ilk yazıları favorilerimin tek tek incelemeleri olacak.

      2015 hepinize umut, uğur, sağlık, mutluluk, sevgi ve dilediğiniz herşeyi getirsin. Mutlu yıllar...

Hiç yorum yok: