Sayfalar

26 Ocak 2015 Pazartesi

CLİNİQUE Clarifying Lotion Clarifiante Tonik

             Merhabalar,

             Clinique denim çok sevdiğim bir marka ve ürünlerinden genel anlamda çok memnunum. Bu tonikte bana bir setin içinden çıkmıştı.


            Clinique markasının adım adım yüz temizleme serileri var. Bu ürün 3 numaralı seriye ait. Yağlı ve yağlıya dönük ciltler için öneriliyor. Ciltteki ölü deriyi arındırıp, daha ışıltılı bir cilt vaat ediyor. İçerisinde salisilik asit bulunuyor.

           Öncelikle gerçekten kötü bir kokusu var ancak suratınızda kalıcı olmadığı için ( üzerine krem sürüyorsunuz filan ) benim için sorun olmadı.

           İçerisinde salisilik asit bulunduğu içn ben sivilcelerime uyguladım.  Fazla bir etkisi olmadı ama ben o bölgeyi daha iyi temizlediğimi düşünerek içimi rahatlattım :)

          Yüzde aydınlanma etkisi düzenli kullanımda ortaya çıkabilir. Ancak bence düznli kullanmak için ağır bir tonik.

      Hem ağır olduğu için hem de tonik kullanma alışkanlığım olmadığı için tekrar almayı düşünmüyorum.

Hiç yorum yok: