Sayfalar

7 Ocak 2015 Çarşamba

Lancome Doll Eyes Maskara

        2014 favorilerimden devam ediyoruz. Bu maskarayı bir arkadaşımda görmüştüm ve çok beğenmiştim. Hemen koşup, aldım. Ve hayatımın maskarası oldu.


        Maskara kirpiklerimi tek tek ayırdı ve çok hoş bir dolgunluk verdi. 

Maskarada gül kokusu var. Çok sevmem ama normal maskara kokusunun çok kötü olduğunu düşünürsek mükemmel.  

Siyahlığı da gayet güzel. 


Yalnız kirpiklerimi uzatmadı. Ama ben zaten dolgunluk istediğim için sıkıntı olmadı.





        Kıl fırçası var . Ben daha çok plastik severim ama buna bayıldım. Favori maskaram oldu. Bittikçe alırım diyeceklerimden. 



       Ancak hem yavaş yavaş sıyrılmaya çalıştığım hayvan testi yapan markalardan biri olduğu için hem de fiyatı diğer maskaralara göre daha pahalı olduğu için başka maskaralar deniyeceğim. Ancak aradığımı bulamazsam bulana kadar maskaram bu maskara olacak.

      

Hiç yorum yok: