Sayfalar

4 Ocak 2015 Pazar

MAC Pro Longwear Kapatıcı

          2014 favorilerimden ilk ürünle karşınızdayım. Bu kapatıcı benim hayatımın kapatıcısı oldu diyebilirim. Öncelikle resmin kusuruna bakmayın neredeyse bitmiş halini fotoğrafladım. Fotoğrafı internetten almak istemedim.




         Daha önce birçok kez söylediğim gibi mor göz altlarım var ve biraz da içeri çökük. Yani benim vazgeçemeyeceğim ürünlerden biri gözaltı kapatıcısı. 

        Kullandığım kapatıcılar arasında en başarılı bulduğum ürün bu oldu. Yoğun bir kıvamı var. Gözaltı morluklarını çok güzel kapatıyor ve çok güzel aydınlatıyor. 


       Küçük bir sorunu ambalajı. Pompalı bir ürün ve pompasından ihtiyacınız olduğundan fazlası geliyor. Yarım sıkmayı öğrenmeniz gerekiyor. Bir de cam ve pompalı ürün olduğu için dibinde az kaldığında ürüne ulaşmak kolay olmuyor.


(Sol taraf uygulanmış sağ taraf uygulanmamış hali)

        Bendeki rengi NW20. Sarı alt tonlulardan. Bittikçe alacağım bir ürün. Ancak rengi son zamanlarda gözüme çok sarı ve açık göründüğü için başka renklerine de bir bakmayı düşünüyorum.

      Mac mağazalarından yaklaşık 65 tl 'ye bulabilirsiniz.

     Mutlu haftalar...

Hiç yorum yok: