Sayfalar

10 Ocak 2015 Cumartesi

MAC Fix +

             2014 favorilerimden MAC Fix Plus benim almak için çok direndiğim ürünlerde biriydi. Çok gereksiz olduğunu düşünüyordum.


             Ancak katıldığım bir Mac aktivitesinde mua Mac Fix Plus 'ı makyajdan önce nem versin diye uyguladı. Ve o kadar kalın bir şekilde fondoten sürdüki benim yüzümün pul pul olması gerekiyordu ama olmadı. Ben bunu Mac Fix Plus'a bağladım çünkü sürdüğü fondoten benim de kullandığım Mac Face & Body fondotendi. Neyse uzatmayalım. Sivilce yapma ihtimaline karşı küçük boyunu alıp, deneyim dedim.

           Favorilerime girdi bile. Ben hem makyajdan önce nem versin diye kullanıyorum, hem de gün içinde herhangi bir pul pul görüntü olursa onu gidermek için. Çok başarılı buldum. Yüze çok güzel bir canlılık veriyor.

         Yanaklarım çok kuru olduğu için özellikle yanaklara uyguluyorum. Çok memnunum. Herhangi bir sivilce yapmadı.

         Küçük olanın fiyat 35 tl gibiydi. Evet çok ama uzun süre kullanılır. Mac mağazalarında bulabilirsiniz.

       

Hiç yorum yok: