Sayfalar

7 Ocak 2015 Çarşamba

ISANA Saç Köpüğü

            Merhaba arkadaşlar,

        2014 favorilerime küçücük bir ara veriyim ve yine sevdiğim bir saç ürünü ile ilgili yazıyım istedim. Rossmann'larda bulabileceğiniz ISANA markasının 3 numaralı saç köpüğü.


             
           Ben normalde saç köpüğüne ihtiyacım var deyip, alırım ve çok çok nadir kullanırım. Ancak bu köpük farklı :) Sevdiğim bir ablam hediye etti bana bu ürünü.
            
           Ürünün tutuculuğu tüm diğer kullandığım köpükler gibi çok iyi değil. Ben köpükleri çok sevmiyorum. Çünkü bebek saçları kontrol altına almada çok başarısızlar.

            Peki ben bu üründe neyi seviyorum. Kokusunu :) O kadar güzel kokuyor ki , bazı günler sırf saçlarım koksun diye sürüyorum bu ürünü. En ufak bir sertleşme de yapmadığı için seve seve kullanıyorum.

            ISANA markasının hayvan deneylerine bakış açısını bilmiyorum. Ancak bir duyuma göre Rossmanlarda satılan bir çok markanın hayvan testi yapmayan marka. Ancak ürün üzerinde cruelty free olduğunu gösteren bir ibare bulunmuyor. Bir bilginiz varsa yazarsanız sevinirim. Eğer cruelty free ise almaya devam ederim değilse aramaya devam.

           Tavsiye ederim. Çok pahalı bir ürün olduğunu düşünmüyorum deneyebilirsiniz. 

           Mutlu haftalar...

Hiç yorum yok: