Sayfalar

10 Ağustos 2013 Cumartesi

Son zamanlarda Aldıklarım

   Ufff... Çalışmak ne zormuş :) Yazı yazamıyorum çünkü gün ışığında vakit bulup resim çekemiyorum :(  Akşam olan karanlık karanlık fotoğraflarla da yazı yazmak istemiyorum. Neyse sonunda bayram vesilesi ile fırsatı yakaladım hemen bilgisayar başına :)

    Bu yazımda son zamanlarda aldıklarımdan bahsedeceğim. Bunların bazılarını Kardelen blogun blog satışından, bazılarını bayram indiriminden, bazılarını da ihtiyacım olduğu için aldım. Böyle bahsedince çokmuş gibi geldi ama o kadar çok değil :)



    Öncelikle kendimi bayram indirimden uzak tutmaya çalıştım. Çünkü herhangi bir ihtiyacım yoktu. Ya elimde olan ürünleri yedekleyecektim ya da merak ettiğim ürünleri dolduracaktım ki o fasla girersek çıkamayız :) 

Şimdi önce aldığım ürünlere bir bakalım.

1-) Yves Rocher Parlaklık veren şampuan ( Detaylı yazısına buradan ulaşabilirsiniz. ) Defalarca aldığım şampuanım. İndirimdeydi 12.90 TL'ye aldım. İndirimsiz fiyatı 16.90TL. Hala indirimde bulabilirsiniz.

2-) La Roche Posay Effaclar M matlaştırıcı nemlendirici. Bu ürünü çok merak ediyordum ve nemlendiriciye ihtiyacım vardı denemek istedim. Biraz daha kullandığımda detaylı yazısını yazacağım mutlaka. Bu ürünü 54TL'ye aldım. Yanında aynı serinin yüz yıkama jelini hediye ettiler. Daha denemedim kullanıp, yazısını yazarım.

3-) Max Factor 2000 Calorie maskara. Bir arkadaşımının kirpiklerini çok beğenip hangi maskarayı kullandığını sormuştum. Bu maskarayı kullanıyormuş. Tesadüf ki o zamanda indirimdeydi.Bu Gratisin bayramdan önce yaptığı küçük çaplı indirimden 19.90TL'ye aldım. Normal fiyatı 34 ve 40 TL sanırım.

4-) The Body Shop ve Ecotools göz fırçaları. Aldıktan sonra çok büyük geldiler gözüme memnun kalmadım gibi ama yakında detaylı yazısını yazıp, fikirlerimi söyleyeceğim. The Body Shop 24 TL. Ecotools 9.90 TL.

5-) NYC pudra. Biliyorsunuz NYC Watsonslara yeni geldi ve ben bir kaç ürününü denemek istedim. Başlangıç olarakda pudrasını aldım. 6.90 TL gibi bir fiyatı vardı sanırım unutmuşum :( Bunun dışında farlarını ve eyelinerını çok merak ediyorrum. Kullandınız mı?

6-) Loreal True Match kapatıcı. Kapatıcı arayışı içindeydim. Watsonsda birçok kapatıcıyı yüzümde denedim en çok bu hoşuma gitti ve aldım. Bakalım detaylı yazısı çok yakında :)

7-) Elf palet, NYX bronzer ve Make Up Forever ruju Kardelen blog satışından aldım. Elf paletin adı Happy Hour. Fiyatları tam hatırlamıyorum ama 15TL sanırım. NYX bronzer 30 TL. MUFE ruj 25TL adı Rouge Artist Intense.

8-) Rimmel Londan 1000 Kisses ruj. Rengi 100 Endless Blossom. Instagramda resmini paylaşmıştım buy rujun. Bu ruja bayıldım. Yazısı en kısa zamanda blogda :) 15.90 TL sanırım fiyatı.

9-) Pastel Profashion allık. Paketine bayılıp, aldığımı itiraf etmeliyim. Fiyatı 18.90TL. 

10-) Colgate Optik Beyaz diş macunu. Ben her macunun  aynı olduğuna inanan bir insanken bu diş macununun farkına hayret ettim. İndimden 9.90TL ye aldım.

11-) Son olarak da kozmetik olmayan ama en sevdiğim parça olan gözlük kabı. Bu kaba bayıldım. Kendiminkinden çok memnun değildim ve böyle güzel bir kap arıyordum. İndirimden 10Tl'ye almış oldum :)

Alışverişim bu kadardı. Kullandıkça hepsi teker teker blogdaki yerlerini alacaklar :)

Her ne kadar geç olsa da mutlu, sağlıklı, huzurlu, iyi bayramlar :) 

Hiç yorum yok: