Sayfalar

12 Ağustos 2013 Pazartesi

İlk doğumgünü hediyem :)

    Doğumgünüm 27 Ağustos ve ilk doğumgünü hediyem Yves Rocher'den :) Yves Rocher çok sevdiğim bir marka. Ürünlerini severek kullanıyorum özellikle şampuanını ve saç kremini. Neyse bu ay başında Yves Rocher'den bir mesaj geldi bu ay doğumgünüm olduğu için bana özel 2 al 1 öde kampanyası vardı ve birde sürpriz hediye :) Benim seçtiklerim ise bunlar.

     Ben ihtiyacım olan ürünler seçmek istedim. Öncelikle papatya özlü bir yüz yıkama jeli aldım 22.90 TL'ye. İkinci ürün olarak ise 34.90TL' ye  matlaştırıcı ve gözenek küçültücü yüz kremini aldım. Ayrıca bu yüz kremi su bazlı. Çok sevdiğim bir alışveriş oldu :)

    Ve kampanya dolayısı ile ikisine 34.90TL verip çıkıyordum ki bu roll-on'u da hediye ettiler. Ben daha önce Yves Rocher'in roll-on'larını denedim ve çok memnun kalmadım. Ancak bu ürün aliminyum içermediğini söylediği için mutlaka denemek istiyorum memnun kalırsam sürekli alabilirim. Kış aylarında kullanma ihtimalim daha yüksek :) 

2 yorum:

dreamglamour dedi ki...

Gelecek doğum günün şimdiden kutlu olsun. Güle güle kullan. Ayrıntılı yazılarını da bekliyorum. :)

http://dreamglamour.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Çok teşekkür ederim :) Nemlendirici ve deodoranta başladım bile azcık kullanayım hemen yazacağım:)