Sayfalar

27 Ocak 2014 Pazartesi

MaxFactor 2000 Calorie Maskara


Selamlar,

    Bu yazımda sizlere bir arkadaşımın kirpiklerinde  görüp, bayıldığım ve hemen gidip aldığım bir maskaradan bahsetmek istiyorum. Hemde Gratisde %50 indirimde yakaladım ki koşarak gidip aldım :). 


    Öncelikle Gratis, Watsonslardaki ürünlere bant yapıştırma olayına sinir oluyorum. Bant kesinlikle iz bırakıyor hiç sevmiyorum. Onlarda müşteriler yüzünden yapıyorlar farkındayım ama çok sinir bozucu bence.

    Neyse gelelim maskaraya :)

    İyi yanları ; benim en çok sevdiğim şey olan kirpikleri yapıştırmama işini güzel yapıyor. Benim için yeterli bir dolgunluk veriyor. 

   Kötü yanları ise ; aldığım ilk günden beri bir topaklanma problemi ile karşı karşıyayım. Hoş olmuyor gözüme sürmeden önce topakları temizleyip, sürüyorum. Bir diğer kötü yanı ise bende azda olsa akma yapması. Suya dayanıklı değil yani.


   Ancak rimelin verdiği sonuçtan memnunum. Rimeli ben indirimden 19.90 TL ye almıştım. Bir daha alır mıyım emin değilim çünkü Rocket maskarayı çok seviyorum macera aramaya gerek yok bence yazık oluyor. Benim fikrim bu siz hiç denediniz mi?


2 yorum:

Unknown dedi ki...

ben avonun 3 kademeli rimelini kullanıyorum memnunum ama sıkıldım farklı bir rimel denemek istiyorum uzun ve dolgun gösteren.. sevgiler :)

Unknown dedi ki...

Kardeşim de o rimeli kullanıyor oda memnun:) bende henüz aradığım mükemmel rimeli bulamadım maalesef :(