Sayfalar

21 Ekim 2013 Pazartesi

Maybelline Color Tattooes - ( 35 & 5 )

      Merhabalarrr,

    Son zamanlardaki tembelliklerimden sıyrıldım geri geldim :) Bu yazıda bahsedeceğim ürünler Maybelline markasının ünlü Color Tattooları. Bende şu anda iki rengi bulunmakta. Bu yüzden onlar üzerindeki izlenimlerimden bahsedeceğim .



     Bende olan renkleri 35 On and on bronze ve 05 Eternal Gold. İki rengi de çok severek ve bayılarak almış bulunmaktayım.

    Zaten sedefli renklere bayıldığım için bu renkleri seveceğimi tahmin ediyordum. 


      Gelelim ürünleri incelemeye ;

    İlk olarak kalıcılıkları çok iyi. Gözkapaklarım çok yağlı olmasına rağmen, baz kullanmadığım halde akşama kadar gözlerimde kalıyorlar. 

     On and on bronze rengi kesinlikle tavsiye ederim. Çok güzel bir renk. Yapısı herşeyi çok güzel. Ancak Eternal Gold rengini çok sevemedim. İlk sebep beklediğim altın rengi vermemesi oldu. Kolumda çok güzel görünüyor ancak gözde o kadar güzel değil maalesef. Ayrıca göze sürerken içerindeki sedefle far ilginç bir şekilde ayrılıyorlar bir bütün oluşturmuyorlar. Çok sevmedim yani. 

     Sürülmeleri bence kolay. Pink gold rengini çok merak ediyorum. Bir yerde bulabilirsem alıp, denemek istiyorum. Siz hangi color tattooları kullandınız? Hangisini tavsiye edersiniz?

1 yorum:

Cemile Korlu Şener dedi ki...

ben de severek kullanıyorum
çekilişime beklerim :)
http://cemrelifestyle.blogspot.com/2013/10/ilk-cekilisim.html