Sayfalar

29 Mart 2013 Cuma

The Balm - BalmShelter

Merhabalar :)

İlk yazımı çok sevdiğim bir ürüne yapmak isterdim. Ancak bu ara çok hoşlanmadığım bu yüzden de üzüldüğüm bir üründen bahsetmek istiyorum. Başlıktan da anlaşılacağı üzere bu ürün The Balm markasının Balm Shelter renkli nemlendiricisi.




              Bu ürünü çok hevesle almıştım. İlk renkli nemlendiricimdi. Hayal kırıklığına uğradım. İlk hayal kırıklığım kutusunu açar açmaz oldu düşünebiliyor musunuz :) Ürünün üzerine kocaman bir barkod yapıştırmışlar barkodu bir kaldırdım ne görüyüm yemyeşil iz çıktı hiç sevmem :S Neyse asıl mevzuya gelirsek yapısı filan iyi hoşta ya bu renkli nemlendirici değil mi yüzümü nemlendireceği yerde kuruttu ya :) Ben bu ürünü suratıma ne zaman sürsem ( ki hani makyaj yok gibi dursun diye sürülür böyle hafif ürünler) pul pul olarak kendini çok belli etti. Son olarak rengi kil gibi bilemiyorum.

              Ben sarışınım ve beyaz tenliyim. Beni ölü gibi yapıyor açıkçası. Tabi bunlar benim cilt tipime ve beğenilerime göre yapılmış yorumlardır:) Beğenenler yok değil.

             Çok hatırlamıyorum ancak ben bunu bir indirim zamanı Gratisden 16 liraya filan aldım sanırım. Bendeki ligth yani en açık rengi. 64 ml bir ürün bayağı da büyük yani nasıl bitecek bilmiyorum :(

              İlk yazımı da böylece tamamlamış oldum :) Kusurlarım olabilir hemen söyleyin rezil olmadan düzelteyim :) Umarım sıkmamışımdır. Görüntüler ve yazılar belki çok başarılı değildir ancak ilk yazının suçu günahı olmaz dimi ama :) Bu blog işine kafayı taktım sanırım daha güzel olacak :) Yorumlar yazın ki bende mutlu oluyum çok çok yazıyım :) Öpüyorum çok çok...

Hiç yorum yok: